Takaful Ikhlas Sumbang Dana Bantu Naik Taraf Prasarana

  

Tapah: Takaful Ikhlas Berhad tampil menyumbang dana bagi meningkatkan prasarana dan kemudahan Madrasah Tahfiz Firdausi Al Warisi dekat Batu 6, Jalan Pahang di sini, semalam.

Sumbangan yang dirahsiakan nilainya sempena Minggu Saham Amanah Malaysia (MSAM) 2016 itu, bagi membantu mengemaskini pusat sumber, membaik pulih tadahan air dan mengadakan ruang kelas hafalan.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Datuk Ab Latitf Abu Bakar, berkata sumbangan syarikat itu yang bernaung di bawah MNRB Holdings Berhad, juga sebagai cara menerapkan semangat membantu golongan kurang bernasib baik.

“Selaras dengan sistem Takaful yang berteraskan konsep kerjasama, tanggungjawab, jaminan dan perlindungan, kami laksanakan dengan membantu golongan yang memerlukan bersempena program MSAM yang diadakan di sini.

“Pada masa sama juga, kami turut bekerjasama dengan Pejabat Pergigian Daerah Batang Padang untuk mengadakan pemeriksaan pergigian percuma kepada 48 pelajar Madrasah Tahfiz Firdausi Al Warisi,” katanya menerusi kenyataan yang diedarkan pada majlis itu.

Sumbangan disampaikan Naib Presiden Kanan dan Ketua Pegawai Komersial dan Keluarga Takaful Ikhlas, Wan Rosli Shaharuddin Wan Yaacob yang mewakili Ab Latiff kepada pengasas madrasah itu, Mazri Firdaus Mohd Ariffin.

Sumber : Berita Harian (23/04/2016)

Jom Sertai Takaful IKHLAS.....Sekarang!!!!
In Shaa Allah...kita tak akan RUGI...

 =================================================== 
   MOHD AZHAR BIN KORDI 
 WhatsApp : 0111 - 864 8262 

 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
ONEXOX TERLAJAK JIMAT --> http://goo.gl/kncZaq
MUDAHNYA BELAJAR FOREX --> http://goo.gl/3mTrET
BLOG PROJEK RM10 --> http://projek-rm10-sahaja.blogspot.my
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanSenSen  
 

Blogger news

Blogroll

About